Skip to content
Rynki od TradingView
Interactive Progress

Interactive Progress

Gospodarka, finanse, wydarzenia, biznes i technologia

Primary Menu
  • GospodarkaInformacje o firmach i gospodarkach z polski i świata.
  • Technologia
  • Finanse
  • Nieruchomości
  • Informacje
  • Polityka
  • FB
  • Home
  • Artykuł partnera
  • Co zrobić, gdy reklamy się nie klikają?
  • Artykuł partnera
  • Marketing

Co zrobić, gdy reklamy się nie klikają?

Redaktor 19 września 2022 2 min read

Prowadzenie własnej strony internetowej lub witryny firmy to wymagające zadanie. Aby zwiększyć ruch na stronie i zyskać nowych odbiorców (lub klientów, jeśli sprzedajemy jakieś produkty czy usługi), musimy zadbać o odpowiednią reklamę witryny. Najlepiej, gdy równolegle prowadzone są działania z zakresu pozycjonowania oraz Google Ads. Bywa jednak, że założona kampania reklamowa nie przynosi takiego efektu, na jaki czekaliśmy – czyli że reklamy się „nie klikają”. Co wówczas zrobić? 

Znajdź specjalistę, który Ci pomoże 

Jeśli nie wiesz, co zrobić w sytuacji, gdy prowadzona kampania reklamowa się „nie klika”, być może warto skorzystać z pomocy specjalisty. Osoby, które od lat działają w tym temacie, posiadają niezbędną wiedzę i umiejętności, aby poprawić kampanię. Potrafią analizować jej wyniki cząstkowe i całościowe, i na tej podstawie doprowadzać plan kampanii do perfekcji. Ponadto eksperci są na bieżąco z nowinkami z branży, z danej dziedziny, dlatego zyskujemy wówczas pewność, że na pewno zastosują posiadaną wiedzę w praktyce. 

Ale może nie chcemy, aby ktoś zrobił to za nas, bo zależy nam na tym, aby samemu prowadzić swoją stronę internetową w każdym aspekcie, także jeśli chodzi o e-marketing. W takiej sytuacji można zdecydować się tylko na konsultacje prowadzone przez specjalistę. 

Konsultacje z zakresu e-marketingu i e-commerce

Warto wybrać specjalistę posiadającego wiedzę z zakresu e-marketingu, analityki i e-commerce, gdyż będzie on mógł się wgłębić w strategię marketingową danej firmy. Ekspertem w tym temacie jest Jerzy Zieliński, który od ośmiu lat codziennie zgłębia branże e-marketingu, SEO i Google Ads. Konsultacje pozwalają stwierdzić, co warto poprawić, aby reklama zaczęła przynosić oczekiwane efekty. W przypadku kampanii Google Ads jest to poszukiwanie właściwego sposobu optymalizacji reklamy, aby ta wreszcie stała się bardziej klikalna. 

Ucz się od najlepszych 

Kontakt ze specjalistą to doskonały sposób na zdobycie nowej wiedzy, którą potem można wykorzystać w praktyce. Warto też na przykład zajrzeć na bloga eksperta, gdyż często są tam publikowane ciekawe artykuły, które mogą pozwolić ulepszyć Ci działania e-marketingowe związane z Twoją stroną internetową. Taki sposób edukacji jest wartościowy, ale z pewnością nie zastąpi kursów, które od A do Z zgłębiają dany temat – na szczęście takie kursy także oferują specjaliści. Warto zatem uczyć się od najlepszych, gdyż wówczas z pewnością będziemy zadowoleni z nowo zdobytej wiedzy i nowych umiejętności.

Tagi: e-commerce e-marketing google ads kliknięcia polecane reklamy

Kontynuuj czytanie

Poprzedni: Najczęstsze błędy finansowe popełniane przez młodych ludzi
Kolejny: Czy samodzielne prowadzenie księgowości to dobry pomysł?

Powiązane treści

Sezon pszczelarski w Polsce – od pszczół do słoików
3 min read
  • Artykuł partnera
  • Biznes
  • Handel
  • Przemysł

Sezon pszczelarski w Polsce – od pszczół do słoików

14 maja 2025
System Zarządzania Jakością jako klucz do sukcesu Twojej firmy
4 min read
  • Artykuł partnera
  • Biznes

System Zarządzania Jakością jako klucz do sukcesu Twojej firmy

18 marca 2025
Ekologiczne rozwiązania w nowoczesnym budownictwie mieszkaniowym
2 min read
  • Artykuł partnera
  • Budownictwo

Ekologiczne rozwiązania w nowoczesnym budownictwie mieszkaniowym

27 lutego 2025

TECHNOLOGIA

Elektroniczny obieg dokumentów – jakie obszary można usprawnić? Elektroniczny obieg dokumentów - jakie obszary można usprawnić? 1

Elektroniczny obieg dokumentów – jakie obszary można usprawnić?

4 grudnia 2024
Taśma pakowa – jak dobrać ją do branży, w której działasz? 2

Taśma pakowa – jak dobrać ją do branży, w której działasz?

24 czerwca 2024
Wielkie nadzieje w autonomicznych pojazdach 3

Wielkie nadzieje w autonomicznych pojazdach

3 czerwca 2024
Czy AI zmieni e-commerce na dobre Czy AI zmieni e-commerce na dobre 4

Czy AI zmieni e-commerce na dobre

13 kwietnia 2024
iPhone 15 czy iPhone 15 Pro – który model wybrać i dlaczego? 5

iPhone 15 czy iPhone 15 Pro – który model wybrać i dlaczego?

5 kwietnia 2024
Reklama zewnętrzna a sztuczna inteligencja. Jakie są szanse i zagrożenia? 6

Reklama zewnętrzna a sztuczna inteligencja. Jakie są szanse i zagrożenia?

18 września 2023
Microsoft 365 (dawniej Office 365) – zwiększ efektywność swoich pracowników 7

Microsoft 365 (dawniej Office 365) – zwiększ efektywność swoich pracowników

4 września 2023

MARKETING

Słownik pojęć marketingowych – Kluczowe wskaźniki w digital marketingu Słownik pojęć marketingowych - Kluczowe wskaźniki w digital marketingu

Słownik pojęć marketingowych – Kluczowe wskaźniki w digital marketingu

16 grudnia 2024
Efektywne metody windykacji jako klucz do stabilności finansowej przedsiębiorstwa Efektywne metody windykacji jako klucz do stabilności finansowej przedsiębiorstwa

Efektywne metody windykacji jako klucz do stabilności finansowej przedsiębiorstwa

5 listopada 2024
Czym jest marketing internetowy? Sprawdź! Czym jest marketing internetowy? Sprawdź!

Czym jest marketing internetowy? Sprawdź!

5 listopada 2024
Wizualna Siła Brandingu: Oklejanie Witryn a Wizerunek Marki

Wizualna Siła Brandingu: Oklejanie Witryn a Wizerunek Marki

3 października 2024
Prognozy na nadchodzący rok. Czy polskie firmy będą inwestować w reklamę?

Prognozy na nadchodzący rok. Czy polskie firmy będą inwestować w reklamę?

26 stycznia 2024
Reklama w… pociągu? Sprawdź, jak ją wykorzystać do promocji swojej marki

Reklama w… pociągu? Sprawdź, jak ją wykorzystać do promocji swojej marki

29 czerwca 2023

Masz pytania lub propozycję współpracy?

Skontaktuj się z nami:

redakcja@interactive-progress.pl

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

Sezon pszczelarski w Polsce – od pszczół do słoików BiznesHandelPrzemysł
Geopolityczne wyzwania kontra optymizm biznesu – wyniki najnowszego badania BiznesPolityka
Podróżuj inteligentnie i komfortowo: odkryj świat Empty Legs i wynajmu prywatnych samolotów BiznesInformacjeLotnictwoPodróże
System Zarządzania Jakością jako klucz do sukcesu Twojej firmy Biznes
KATEGORIE
  • Gospodarka
  • Finanse
  • Nieruchomości
  • Polityka
  • Informacje
INFORMACJE
  • Kontakt
  • Polityka cookies
  • Polityka prywatności
Partnerzy
  • Sklep Krauz
  • autobi.pl
Dane kontaktowe
  • redakcja@interactive-progress.pl

Wszelkie prawa zastrzeżone © Interactive Progress
Design by AF themes