Skip to content
Rynki od TradingView
Interactive Progress

Interactive Progress

Gospodarka, finanse, wydarzenia, biznes i technologia

Primary Menu
  • GospodarkaInformacje o firmach i gospodarkach z polski i świata.
  • Technologia
  • Finanse
  • Nieruchomości
  • Informacje
  • Polityka
  • FB
  • Home
  • Artykuł partnera
  • Agencja brandingowa – wizerunkowy partner każdej marki
  • Artykuł partnera
  • Biznes
  • Marketing

Agencja brandingowa – wizerunkowy partner każdej marki

Redaktor 14 lutego 2022 3 min read

Agencja brandingowa to stosunkowo nowy podmiot na rynku. Z jego usług korzysta coraz więcej firm, które dążą do jak najlepszego wypromowania swoich usług oraz uzyskania ugruntowanej, solidnej pozycji na rynku. Agencja brandingowa specjalizuje się w tworzeniu spójnego, zgodnego ze współczesnymi realiami wizerunku marek swoich klientów, co jest w dzisiejszych czasach swoistym kluczem do sukcesu.

Agencja brandingowa a agencja reklamowa – czym różni się ich działalność?

Wiele osób utożsamia działalność agencji brandingowej ze specjalizacją agencji reklamowych. Warto już na wstępie zaznaczyć, że obie te firmy zajmują się innymi aspektami promowania marek i firm swoich klientów. Agencja reklamowa największy nacisk kładzie na działania promocyjne i marketingowe, które służą optymalizacji i zwiększeniu sprzedaży. Zakres ich działalności obejmuje także projekty graficzne, opracowywanie strategii reklamowych w mediach różnego rodzaju oraz projektowanie materiałów reklamowych.

Agencja brandingowa, którą jest m. in. Brandglow, specjalizuje się natomiast w tworzeniu spójnego, przyjaznego klientom oraz zgodnego z ich wartościami wizerunku firmy. Agencja brandingowa specjalizuje się w brandingu, identyfikacji wizualnej oraz rebrandingu, które mają kluczowe znaczenie dla wprowadzania i umacniania pozycji marek we współczesnym świecie. Zakres ich specjalizacji jest więc szerszy i bardziej skoncentrowany na wymaganiach, jakim muszą sprostać firmy rozwijające swoją działalność w dzisiejszym, niezwykle konkurencyjnym świecie biznesu.

W czym specjalizuje się agencja brandingowa? Kiedy warto skorzystać z jej wsparcia?

Zakres specjalizacji agencji brandingowej jest szeroki i może zostać indywidualnie dostosowany do potrzeb każdego klienta. Jego główne elementy prześledzimy na przykładzie Brandglow, jednej z najbardziej znanych na polskim rynku podmiotów tego typu. Jednym z głównych filarów działalności agencji brandingowej jest branding. Obejmuje on proces projektowania wizerunku marki, który powstaje w oparciu o starannie opracowaną i zaplanowaną strategię. W poczet brandingu zalicza się m. in. tworzenie nazwy, projektowanie logo, hasła reklamowego oraz systemu wartości, które marka będzie komunikowała swoim odbiorcom.

Kolejnym, istotnym filarem działalności agencji brandingowej, jest identyfikacja wizualna. Jest to główna specjalizacja Branglow, która jest kluczem dla nadania firmie spójnego, atrakcyjnego i pożądanego wizerunku. Identyfikacja wizualna obejmuje wszystkie widoczne elementy składające się na markę oraz odróżniające ją od konkurencji. Należą do nich m. in. logo, kolory firmowe, design opakowań produktów, wygląd strony internetowej, wystrój firmowych wnętrz, stroje pracowników, materiały reklamowe i wiele innych.

Agencja brandingowa obsługuje zarówno nowe, młode marki i firmy, które dopiero budują swoją pozycję na rynku, jak i przedsiębiorstwa z długą historią i tradycją. Te drugie chętnie korzystają z innej usługi oferowanej przez ten podmiot – rebrandingu. Polega on na zmianie wizerunku firmy lub marki w celu jego lepszego dostosowania do współczesnych realiów. Rebranding może być zarówno kosmetyczny, jak i oznaczać całkowitą rewolucję polegającą na powołaniu do życia zupełnie nowej, perfekcyjnie dostosowanej do współczesnych realiów marki.

Tagi: agencja branding działalność marketing rebranding wizerunek firmy

Kontynuuj czytanie

Poprzedni: Zegarki Tissot – kunszt i elegancja w jakości Swiss Made
Kolejny: Giełdy kryptowalutowe – tam kupisz kryptowaluty

Powiązane treści

Sezon pszczelarski w Polsce – od pszczół do słoików
3 min read
  • Artykuł partnera
  • Biznes
  • Handel
  • Przemysł

Sezon pszczelarski w Polsce – od pszczół do słoików

14 maja 2025
Geopolityczne wyzwania kontra optymizm biznesu – wyniki najnowszego badania
3 min read
  • Biznes
  • Polityka

Geopolityczne wyzwania kontra optymizm biznesu – wyniki najnowszego badania

13 maja 2025
Podróżuj inteligentnie i komfortowo: odkryj świat Empty Legs i wynajmu prywatnych samolotów
5 min read
  • Biznes
  • Informacje
  • Lotnictwo
  • Podróże

Podróżuj inteligentnie i komfortowo: odkryj świat Empty Legs i wynajmu prywatnych samolotów

24 kwietnia 2025

TECHNOLOGIA

Elektroniczny obieg dokumentów – jakie obszary można usprawnić? Elektroniczny obieg dokumentów - jakie obszary można usprawnić? 1

Elektroniczny obieg dokumentów – jakie obszary można usprawnić?

4 grudnia 2024
Taśma pakowa – jak dobrać ją do branży, w której działasz? 2

Taśma pakowa – jak dobrać ją do branży, w której działasz?

24 czerwca 2024
Wielkie nadzieje w autonomicznych pojazdach 3

Wielkie nadzieje w autonomicznych pojazdach

3 czerwca 2024
Czy AI zmieni e-commerce na dobre Czy AI zmieni e-commerce na dobre 4

Czy AI zmieni e-commerce na dobre

13 kwietnia 2024
iPhone 15 czy iPhone 15 Pro – który model wybrać i dlaczego? 5

iPhone 15 czy iPhone 15 Pro – który model wybrać i dlaczego?

5 kwietnia 2024
Reklama zewnętrzna a sztuczna inteligencja. Jakie są szanse i zagrożenia? 6

Reklama zewnętrzna a sztuczna inteligencja. Jakie są szanse i zagrożenia?

18 września 2023
Microsoft 365 (dawniej Office 365) – zwiększ efektywność swoich pracowników 7

Microsoft 365 (dawniej Office 365) – zwiększ efektywność swoich pracowników

4 września 2023

MARKETING

Słownik pojęć marketingowych – Kluczowe wskaźniki w digital marketingu Słownik pojęć marketingowych - Kluczowe wskaźniki w digital marketingu

Słownik pojęć marketingowych – Kluczowe wskaźniki w digital marketingu

16 grudnia 2024
Efektywne metody windykacji jako klucz do stabilności finansowej przedsiębiorstwa Efektywne metody windykacji jako klucz do stabilności finansowej przedsiębiorstwa

Efektywne metody windykacji jako klucz do stabilności finansowej przedsiębiorstwa

5 listopada 2024
Czym jest marketing internetowy? Sprawdź! Czym jest marketing internetowy? Sprawdź!

Czym jest marketing internetowy? Sprawdź!

5 listopada 2024
Wizualna Siła Brandingu: Oklejanie Witryn a Wizerunek Marki

Wizualna Siła Brandingu: Oklejanie Witryn a Wizerunek Marki

3 października 2024
Prognozy na nadchodzący rok. Czy polskie firmy będą inwestować w reklamę?

Prognozy na nadchodzący rok. Czy polskie firmy będą inwestować w reklamę?

26 stycznia 2024
Reklama w… pociągu? Sprawdź, jak ją wykorzystać do promocji swojej marki

Reklama w… pociągu? Sprawdź, jak ją wykorzystać do promocji swojej marki

29 czerwca 2023

Masz pytania lub propozycję współpracy?

Skontaktuj się z nami:

redakcja@interactive-progress.pl

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

Sezon pszczelarski w Polsce – od pszczół do słoików BiznesHandelPrzemysł
Geopolityczne wyzwania kontra optymizm biznesu – wyniki najnowszego badania BiznesPolityka
Podróżuj inteligentnie i komfortowo: odkryj świat Empty Legs i wynajmu prywatnych samolotów BiznesInformacjeLotnictwoPodróże
System Zarządzania Jakością jako klucz do sukcesu Twojej firmy Biznes
KATEGORIE
  • Gospodarka
  • Finanse
  • Nieruchomości
  • Polityka
  • Informacje
INFORMACJE
  • Kontakt
  • Polityka cookies
  • Polityka prywatności
Partnerzy
  • Sklep Krauz
  • autobi.pl
Dane kontaktowe
  • redakcja@interactive-progress.pl

Wszelkie prawa zastrzeżone © Interactive Progress
Design by AF themes