Skip to content
Rynki od TradingView
Interactive Progress

Interactive Progress

Gospodarka, finanse, wydarzenia, biznes i technologia

Primary Menu
  • GospodarkaInformacje o firmach i gospodarkach z polski i świata.
  • Technologia
  • Finanse
  • Nieruchomości
  • Informacje
  • Polityka
  • FB
  • Home
  • Marketing
  • Budowa sklepów internetowych i tworzenie stron internetowych. Niemcy robią to inaczej
  • Marketing

Budowa sklepów internetowych i tworzenie stron internetowych. Niemcy robią to inaczej

Redaktor 2 lutego 2022 2 min read

Masz chrapkę na podbicie niemieckiego rynku? Zastanawiasz się, jak zaistnieć w sieci by Niemiec Cię zauważył docenił i skorzystał z Twoich usług? Oto kilka cennych wskazówek.

W wyszukiwarce wpisujesz „tworzenie stron internetowych Niemcy”. I myślisz, jak to zrobić? Budowa sklepów internetowych, witryn www w każdym miejscu na świecie technicznie odbywa się podobnie, ale różni się choćby kulturowymi, prawnymi czy estetycznymi niuansami. Dobry kierunek może wskazać agencja interaktywna, która posiada zespół specjalistów realizujących na co dzień tego typu projekty. Warto jednak wcześniej mieć nieco wiedzy na ten temat.

Budowa sklepów internetowych i stron www na rynek niemiecki. Nazwa to podstawa

Od czego zatem zacząć projektowanie stron czy budowę sklepów internetowych na rynek niemiecki? W pierwszej kolejności zastanów się nad dobrą nazwą domeny. Musi ona brzmieć „po niemiecku”. To znaczy, że jeśli chcesz sprzedawać artykuły meblowe to użyj np. nazwy Möbel zamiast meble. Pamiętaj, że polsko brzmiące nazwy dla Niemców będą niezrozumiałe, a więc ani ich nie zapamiętają, ani nie skojarzą, a tym bardziej nie zaufają. Druga kwestia to oczywiście rozszerzenie domeny, czyli końcówka „.de” (zamiast „.pl”). Dzięki temu Twoja strona internetowa czy sklep w oczach klientów staje się bardziej wiarygodna. Nie trzeba chyba przypominać, że witryna w całości powinna być tłumaczona na język niemiecki (to również wzbudza zaufanie i ułatwia sam proces większości kupującym).

Tworzenie stron internetowych. Niemcy mają surowe prawo

Koniecznie należy pamiętać o prawnych aspektach ciążących na właścicielach stron. I tak w Niemczech wymagane jest posiadanie na stronie Impressum,a a przypadku sprzedaży towarów na terenie Niemiec należy posiadać niemieckie BDO. Ważne jest także zamieszczenie regulaminu zawierającego zarówno niemieckie jak i unijne przepisy. Wszystko to sprawi, że unikniemy dotkliwych kar finansowych a także zyskamy w oczach klientów.

Budowa sklepów internetowych i tworzenie stron internetowych. Niemcy robią to inaczej

Budowa sklepów internetowych na PrestaShop. Multistore to dobre rozwiązanie

Przy budowie sklepów internetowych powinniśmy uwzględnić także pewną specyfikę klienta. I tutaj warto inwestować w przejrzyste, proste strony internetowe. Nowinki technologiczne i zbyt wiele treści w jednym miejscu mogą zniechęcić Niemca lubiącego ład, porządek i harmonię. Warto także przemyśleć zamieszczanie grafik. Te powinny zawierać multietniczne wątki.

W przypadku budowy sklepów internetowych warto zastanowić się nad wykorzystaniem oprogramowania PrestaShop. Pozwala ono na zarządzanie wieloma sklepami w jednym panelu. To znaczy, że dzięki jednemu narzędziu możemy obsługiwać zarówno sklep w Polsce jak i w Niemczech. To usprawnia prace administratorowi a także umożliwia prowadzenie stanów magazynowych dla obu sklepów w jednym miejscu.

Budowa sklepów internetowych i stron internetowych na rynek niemiecki to nie łatwe zadanie, dlatego warto w tej kwestii zaufać specjalistom z agencji interaktywnej posiadającej duże doświadczenie w podobnych projektach.

Tagi: multistore niemcy polecane prawo sklepy internetowe strony www

Kontynuuj czytanie

Poprzedni: Jak pozycjonować bloga firmowego?
Kolejny: Dlaczego zarządzanie reputacją online się opłaca?

Powiązane treści

Słownik pojęć marketingowych – Kluczowe wskaźniki w digital marketingu Słownik pojęć marketingowych - Kluczowe wskaźniki w digital marketingu
2 min read
  • Marketing
  • Reklama

Słownik pojęć marketingowych – Kluczowe wskaźniki w digital marketingu

16 grudnia 2024
Efektywne metody windykacji jako klucz do stabilności finansowej przedsiębiorstwa Efektywne metody windykacji jako klucz do stabilności finansowej przedsiębiorstwa
3 min read
  • Artykuł partnera
  • Biznes
  • Finanse
  • Marketing

Efektywne metody windykacji jako klucz do stabilności finansowej przedsiębiorstwa

5 listopada 2024
Czym jest marketing internetowy? Sprawdź! Czym jest marketing internetowy? Sprawdź!
4 min read
  • IT
  • Marketing
  • Reklama

Czym jest marketing internetowy? Sprawdź!

5 listopada 2024

TECHNOLOGIA

Elektroniczny obieg dokumentów – jakie obszary można usprawnić? Elektroniczny obieg dokumentów - jakie obszary można usprawnić? 1

Elektroniczny obieg dokumentów – jakie obszary można usprawnić?

4 grudnia 2024
Taśma pakowa – jak dobrać ją do branży, w której działasz? 2

Taśma pakowa – jak dobrać ją do branży, w której działasz?

24 czerwca 2024
Wielkie nadzieje w autonomicznych pojazdach 3

Wielkie nadzieje w autonomicznych pojazdach

3 czerwca 2024
Czy AI zmieni e-commerce na dobre Czy AI zmieni e-commerce na dobre 4

Czy AI zmieni e-commerce na dobre

13 kwietnia 2024
iPhone 15 czy iPhone 15 Pro – który model wybrać i dlaczego? 5

iPhone 15 czy iPhone 15 Pro – który model wybrać i dlaczego?

5 kwietnia 2024
Reklama zewnętrzna a sztuczna inteligencja. Jakie są szanse i zagrożenia? 6

Reklama zewnętrzna a sztuczna inteligencja. Jakie są szanse i zagrożenia?

18 września 2023
Microsoft 365 (dawniej Office 365) – zwiększ efektywność swoich pracowników 7

Microsoft 365 (dawniej Office 365) – zwiększ efektywność swoich pracowników

4 września 2023

MARKETING

Słownik pojęć marketingowych – Kluczowe wskaźniki w digital marketingu Słownik pojęć marketingowych - Kluczowe wskaźniki w digital marketingu

Słownik pojęć marketingowych – Kluczowe wskaźniki w digital marketingu

16 grudnia 2024
Efektywne metody windykacji jako klucz do stabilności finansowej przedsiębiorstwa Efektywne metody windykacji jako klucz do stabilności finansowej przedsiębiorstwa

Efektywne metody windykacji jako klucz do stabilności finansowej przedsiębiorstwa

5 listopada 2024
Czym jest marketing internetowy? Sprawdź! Czym jest marketing internetowy? Sprawdź!

Czym jest marketing internetowy? Sprawdź!

5 listopada 2024
Wizualna Siła Brandingu: Oklejanie Witryn a Wizerunek Marki

Wizualna Siła Brandingu: Oklejanie Witryn a Wizerunek Marki

3 października 2024
Prognozy na nadchodzący rok. Czy polskie firmy będą inwestować w reklamę?

Prognozy na nadchodzący rok. Czy polskie firmy będą inwestować w reklamę?

26 stycznia 2024
Reklama w… pociągu? Sprawdź, jak ją wykorzystać do promocji swojej marki

Reklama w… pociągu? Sprawdź, jak ją wykorzystać do promocji swojej marki

29 czerwca 2023

Masz pytania lub propozycję współpracy?

Skontaktuj się z nami:

redakcja@interactive-progress.pl

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

Sezon pszczelarski w Polsce – od pszczół do słoików BiznesHandelPrzemysł
Geopolityczne wyzwania kontra optymizm biznesu – wyniki najnowszego badania BiznesPolityka
Podróżuj inteligentnie i komfortowo: odkryj świat Empty Legs i wynajmu prywatnych samolotów BiznesInformacjeLotnictwoPodróże
System Zarządzania Jakością jako klucz do sukcesu Twojej firmy Biznes
KATEGORIE
  • Gospodarka
  • Finanse
  • Nieruchomości
  • Polityka
  • Informacje
INFORMACJE
  • Kontakt
  • Polityka cookies
  • Polityka prywatności
Partnerzy
  • Sklep Krauz
  • autobi.pl
Dane kontaktowe
  • redakcja@interactive-progress.pl

Wszelkie prawa zastrzeżone © Interactive Progress
Design by AF themes