Prowadzenie własnej strony internetowej lub witryny firmy to wymagające zadanie. Aby zwiększyć ruch na stronie i zyskać nowych odbiorców (lub klientów, jeśli sprzedajemy jakieś produkty czy usługi), musimy zadbać o odpowiednią reklamę witryny. Najlepiej, gdy równolegle prowadzone są działania z zakresu pozycjonowania oraz Google Ads. Bywa jednak, że założona kampania reklamowa nie przynosi takiego efektu, na jaki czekaliśmy – czyli że reklamy się „nie klikają”. Co wówczas zrobić?
Znajdź specjalistę, który Ci pomoże
Jeśli nie wiesz, co zrobić w sytuacji, gdy prowadzona kampania reklamowa się „nie klika”, być może warto skorzystać z pomocy specjalisty. Osoby, które od lat działają w tym temacie, posiadają niezbędną wiedzę i umiejętności, aby poprawić kampanię. Potrafią analizować jej wyniki cząstkowe i całościowe, i na tej podstawie doprowadzać plan kampanii do perfekcji. Ponadto eksperci są na bieżąco z nowinkami z branży, z danej dziedziny, dlatego zyskujemy wówczas pewność, że na pewno zastosują posiadaną wiedzę w praktyce.
Ale może nie chcemy, aby ktoś zrobił to za nas, bo zależy nam na tym, aby samemu prowadzić swoją stronę internetową w każdym aspekcie, także jeśli chodzi o e-marketing. W takiej sytuacji można zdecydować się tylko na konsultacje prowadzone przez specjalistę.
Konsultacje z zakresu e-marketingu i e-commerce
Warto wybrać specjalistę posiadającego wiedzę z zakresu e-marketingu, analityki i e-commerce, gdyż będzie on mógł się wgłębić w strategię marketingową danej firmy. Ekspertem w tym temacie jest Jerzy Zieliński, który od ośmiu lat codziennie zgłębia branże e-marketingu, SEO i Google Ads. Konsultacje pozwalają stwierdzić, co warto poprawić, aby reklama zaczęła przynosić oczekiwane efekty. W przypadku kampanii Google Ads jest to poszukiwanie właściwego sposobu optymalizacji reklamy, aby ta wreszcie stała się bardziej klikalna.
Ucz się od najlepszych
Kontakt ze specjalistą to doskonały sposób na zdobycie nowej wiedzy, którą potem można wykorzystać w praktyce. Warto też na przykład zajrzeć na bloga eksperta, gdyż często są tam publikowane ciekawe artykuły, które mogą pozwolić ulepszyć Ci działania e-marketingowe związane z Twoją stroną internetową. Taki sposób edukacji jest wartościowy, ale z pewnością nie zastąpi kursów, które od A do Z zgłębiają dany temat – na szczęście takie kursy także oferują specjaliści. Warto zatem uczyć się od najlepszych, gdyż wówczas z pewnością będziemy zadowoleni z nowo zdobytej wiedzy i nowych umiejętności.