Skip to content
Rynki od TradingView
Interactive Progress

Interactive Progress

Gospodarka, finanse, wydarzenia, biznes i technologia

Primary Menu
  • GospodarkaInformacje o firmach i gospodarkach z polski i świata.
  • Technologia
  • Finanse
  • Nieruchomości
  • Informacje
  • Polityka
  • FB
  • Home
  • Artykuł partnera
  • Jak pozycjonować bloga firmowego?
  • Artykuł partnera
  • Marketing

Jak pozycjonować bloga firmowego?

Redaktor 26 stycznia 2022 2 min read

Pozycjonowanie firmowej strony jest czasochłonne i wymaga wiedzy. Większość przedsiębiorców nie może sobie pozwolić, żeby zająć się tym samodzielnie. Warto skorzystać z usług agencji SEO. Specjaliści doradzą nam, czy lepiej skoncentrować się na rynku lokalnym (np. pozycjonowanie w Toruniu) czy zwiększać widoczność naszej witryny w całej Polsce.

Do zwiększenia widoczności biznesu w sieci niezbędne jest wprowadzenie modyfikacji na stronie. Zazwyczaj nie są to drastyczne zmiany. Polegają na dodaniu lub zmodyfikowaniu treści czy optymalizacji nagłówków. Dobrym pomysłem jest też prowadzenie firmowego bloga. Można to robić samodzielnie lub poprosić o pomoc w planowaniu treści agencję SEO z Torunia.

Trzeba zdawać sobie sprawę, że roboty Google są coraz bardziej inteligentne. Są w stanie odróżnić wartościowe treści od tych, które powstały wyłącznie, żeby umieścić w nich słowa kluczowe. Jeżeli nie zamierzamy kreatywnie prowadzić firmowego bloga, tylko kopiować treści z innych stron, lepiej w ogóle go nie zakładać. Google szybko wykryje duplicate content i obniży pozycję witryny w wynikach wyszukiwania. Ważna jest też regularność. Blog powinien być często aktualizowany. Zostanie to zauważone przez Google, ale też wygeneruje ruch na stronie, ponieważ czytelnicy będą sprawdzać nowe treści.

Wpisy na blogu oczywiście powinny być fachowe. Warto jednak pamiętać, że mają wzbudzać zainteresowanie czytelnika. Język nie może więc być zbyt skomplikowany. Blog powinien przedstawiać ludzkie oblicze firmy. Przedsiębiorcy działający na terenie kujawsko-pomorskiego mogą np. umieszczać informacje o wydarzeniach branżowych w regionie. Z pewnością wpłynie to korzystnie na pozycjonowanie w Bydgoszczy. Warto postawić na nowości w branży oraz praktyczne wskazówki dla klientów. Sprawdzą się treści dostosowane do zainteresowań grupy docelowej.

Pozycjonowanie w Bydgoszczy – jak uniknąć błędów?

Wbrew pozorom, podczas prowadzenia bloga można popełnić sporo błędów. Nie jest to powód do paniki, ale może negatywnie wpłynąć na pozycję witryny w wynikach wyszukiwania Google. Umieszczanie jednego wpisu raz na kilka miesięcy sprawi, że roboty Google ocenią stronę jako mało wartościową. Blog nie wzbudzi też zainteresowania klientów, którzy uznają treści za przestarzałe. Trzeba zadbać o stronę wizualną, żeby wpisy były czytelne. Tekst musi być podzielony na sekcje. Warto też dodawać zdjęcia, animacje i krótkie filmy, uzupełniające temat.

Prowadzenie bloga firmowego to dobry sposób na zwiększenie widoczności witryny i budowanie dobrych relacji z klientami. Warto więc zastanowić się nad regularnym przygotowywaniem wpisów z życia firmy.

Tagi: agencja blog bydgoszcz marketing polecane pozycjonowanie toruń

Kontynuuj czytanie

Poprzedni: Jak zrealizować doładowanie Paysafecard Online?
Kolejny: Co warto wiedzieć na temat końcówek do opryskiwaczy?

Powiązane treści

System Zarządzania Jakością jako klucz do sukcesu Twojej firmy
4 min read
  • Artykuł partnera
  • Biznes

System Zarządzania Jakością jako klucz do sukcesu Twojej firmy

18 marca 2025
Ekologiczne rozwiązania w nowoczesnym budownictwie mieszkaniowym
2 min read
  • Artykuł partnera
  • Budownictwo

Ekologiczne rozwiązania w nowoczesnym budownictwie mieszkaniowym

27 lutego 2025
Słownik pojęć marketingowych – Kluczowe wskaźniki w digital marketingu Słownik pojęć marketingowych - Kluczowe wskaźniki w digital marketingu
2 min read
  • Marketing
  • Reklama

Słownik pojęć marketingowych – Kluczowe wskaźniki w digital marketingu

16 grudnia 2024

TECHNOLOGIA

Elektroniczny obieg dokumentów – jakie obszary można usprawnić? Elektroniczny obieg dokumentów - jakie obszary można usprawnić? 1

Elektroniczny obieg dokumentów – jakie obszary można usprawnić?

4 grudnia 2024
Taśma pakowa – jak dobrać ją do branży, w której działasz? 2

Taśma pakowa – jak dobrać ją do branży, w której działasz?

24 czerwca 2024
Wielkie nadzieje w autonomicznych pojazdach 3

Wielkie nadzieje w autonomicznych pojazdach

3 czerwca 2024
Czy AI zmieni e-commerce na dobre Czy AI zmieni e-commerce na dobre 4

Czy AI zmieni e-commerce na dobre

13 kwietnia 2024
iPhone 15 czy iPhone 15 Pro – który model wybrać i dlaczego? 5

iPhone 15 czy iPhone 15 Pro – który model wybrać i dlaczego?

5 kwietnia 2024
Reklama zewnętrzna a sztuczna inteligencja. Jakie są szanse i zagrożenia? 6

Reklama zewnętrzna a sztuczna inteligencja. Jakie są szanse i zagrożenia?

18 września 2023
Microsoft 365 (dawniej Office 365) – zwiększ efektywność swoich pracowników 7

Microsoft 365 (dawniej Office 365) – zwiększ efektywność swoich pracowników

4 września 2023

MARKETING

Słownik pojęć marketingowych – Kluczowe wskaźniki w digital marketingu Słownik pojęć marketingowych - Kluczowe wskaźniki w digital marketingu

Słownik pojęć marketingowych – Kluczowe wskaźniki w digital marketingu

16 grudnia 2024
Efektywne metody windykacji jako klucz do stabilności finansowej przedsiębiorstwa Efektywne metody windykacji jako klucz do stabilności finansowej przedsiębiorstwa

Efektywne metody windykacji jako klucz do stabilności finansowej przedsiębiorstwa

5 listopada 2024
Czym jest marketing internetowy? Sprawdź! Czym jest marketing internetowy? Sprawdź!

Czym jest marketing internetowy? Sprawdź!

5 listopada 2024
Wizualna Siła Brandingu: Oklejanie Witryn a Wizerunek Marki

Wizualna Siła Brandingu: Oklejanie Witryn a Wizerunek Marki

3 października 2024
Prognozy na nadchodzący rok. Czy polskie firmy będą inwestować w reklamę?

Prognozy na nadchodzący rok. Czy polskie firmy będą inwestować w reklamę?

26 stycznia 2024
Reklama w… pociągu? Sprawdź, jak ją wykorzystać do promocji swojej marki

Reklama w… pociągu? Sprawdź, jak ją wykorzystać do promocji swojej marki

29 czerwca 2023

Masz pytania lub propozycję współpracy?

Skontaktuj się z nami:

redakcja@interactive-progress.pl

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

Podróżuj inteligentnie i komfortowo: odkryj świat Empty Legs i wynajmu prywatnych samolotów BiznesInformacjeLotnictwoPodróże
System Zarządzania Jakością jako klucz do sukcesu Twojej firmy Biznes
Ekologiczne rozwiązania w nowoczesnym budownictwie mieszkaniowym Budownictwo
Co czeka branżę deweloperską w pierwszym kwartale 2025 roku? BudownictwoInformacjeNieruchomości
KATEGORIE
  • Gospodarka
  • Finanse
  • Nieruchomości
  • Polityka
  • Informacje
INFORMACJE
  • Kontakt
  • Polityka cookies
  • Polityka prywatności
Partnerzy
  • Sklep Krauz
  • autobi.pl
Dane kontaktowe
  • redakcja@interactive-progress.pl

Wszelkie prawa zastrzeżone © Interactive Progress
Design by AF themes