Skip to content
Rynki od TradingView
Interactive Progress

Interactive Progress

Gospodarka, finanse, wydarzenia, biznes i technologia

Primary Menu
  • GospodarkaInformacje o firmach i gospodarkach z polski i świata.
  • Technologia
  • Finanse
  • Nieruchomości
  • Informacje
  • Polityka
  • FB
  • Home
  • Biznes
  • Jak zareklamować lokalną firmę? 
  • Biznes
  • Marketing
  • Reklama

Jak zareklamować lokalną firmę? 

Redaktor 20 lipca 2022 3 min read

Małe firmy często mają problem z tym jak zareklamować swoje usługi. Patrząc na duże kampanie większych firm, są świadomi, że potrzebne są na to duże środki finansowe, których niestety nie posiadają. Co w takim wypadku zrobić? Jakie podjąć kroki, aby mała firma zaczęła przynosić większe zyski?

Reklama w internecie

Nie oszukujmy się, ale w sieci jest najwięcej wyszukiwań dotyczących sklepów, piekarni czy mechaniki samochodowej. Takie firmy najczęściej poszukują klientów na rynku lokalnym, w sąsiedztwie. Na początek nie musisz inwestować w stronę internetową, wystarczy założenie wizytówki Google. Jest to bardzo proste narzędzie i darmowe, a sprawi, że twoja firma będzie bardziej widoczna w sieci. Co za tym idzie, każdy, kto będzie potrzebował skorzystać z danej usługi z łatwością cię znajdzie. Wiele firm na rynkach lokalnych tak działa i często takie działania przynoszą bardzo dobre rezultaty. Dzięki wizytówce Google nie musisz inwestować na raz dużych pieniędzy, a kontakt do ciebie już będzie widniał w sieci.

Banery

Małe sklepy i piekarnie najczęściej są odwiedzane przez sąsiadujących mieszkańców. Na zakupy najczęściej wybieramy się do najbliższego sklepu, zwłaszcza jeśli są to małe zakupy na śniadanie lub gdy zabraknie nam czegoś do obiadu. Piekarnię najczęściej wybieramy taką, która jest w drodze do naszej pracy, szkoły lub w drodze na spacer po okolicy. Dlatego takie sklepy powinny być dobrze oznakowane, aby było widać je już z daleka. W tym pomoże odpowiedniej wielkości baner reklamowy informujący o lokalizacji oraz asortymencie naszego biznesu. Taki sam pomysł można wykorzystać dla biznesów z branży motoryzacyjnej. Zazwyczaj takie firmy również bazują na lokalnych klientach, którzy poszukują dobrego warsztatu samochodowego w bliskiej okolicy.

Eventy i spotkania branżowe

Jest to świetny pomysł na reklamę swojego biznesu. W sezonie wiosennym i letnim praktycznie co weekend organizowane są różnego rodzaju spotkania dla okolicznych mieszkańców. Jest to świetny moment na reklamę swojego biznesu. Prowadząc piekarnię, możesz przygotować wypieki, które będą reklamowały twoje wyroby. Świetnym pomysłem, jeśli prowadzisz warsztat samochodowy lub wulkanizację będzie udział w eventach motoryzacyjnych, gdzie można przedstawić ofertę swojej firmy. Podczas takich eventów warto wyróżnić swoją firmę, dając potencjalnym klientom oryginalne upominki.

Świetnym przykładem takiego upominku będą ramki rejestracyjne. Warto pomyśleć nad jakimś oryginalnym tekstem zamieszczonym na takim gadżecie. Pamiętaj umieścić na nim swoje dane i telefon kontaktowy. Klienci jeżdżący po mieście z takimi ramkami będą chodzącą reklamą, co sprawi, że więcej osób przeczyta o twojej firmie. Klienci, którzy trafili do ciebie przypadkowo, po otrzymaniu ramki rejestracyjne z pewnością staną się stałym klientem, polecającym twoje usługi dalej. Jak widzisz, nie posiadając dużych nakładów finansowych, możesz wykorzystać mnóstwo pomysłów na reklamę twojej firmy. Wystarczy dobry pomysł i jego odpowiednia realizacja.

Tagi: eventy firma marketing polecane reklama

Kontynuuj czytanie

Poprzedni: A może Pomorze – czy inwestowanie w nieruchomości w tym rejonie się opłaca?
Kolejny: Co się opłaca przy współpracy przedsiębiorstw z jednostkami naukowymi? Strategia win-win.

Powiązane treści

Sezon pszczelarski w Polsce – od pszczół do słoików
3 min read
  • Artykuł partnera
  • Biznes
  • Handel
  • Przemysł

Sezon pszczelarski w Polsce – od pszczół do słoików

14 maja 2025
Geopolityczne wyzwania kontra optymizm biznesu – wyniki najnowszego badania
3 min read
  • Biznes
  • Polityka

Geopolityczne wyzwania kontra optymizm biznesu – wyniki najnowszego badania

13 maja 2025
Podróżuj inteligentnie i komfortowo: odkryj świat Empty Legs i wynajmu prywatnych samolotów
5 min read
  • Biznes
  • Informacje
  • Lotnictwo
  • Podróże

Podróżuj inteligentnie i komfortowo: odkryj świat Empty Legs i wynajmu prywatnych samolotów

24 kwietnia 2025

TECHNOLOGIA

Elektroniczny obieg dokumentów – jakie obszary można usprawnić? Elektroniczny obieg dokumentów - jakie obszary można usprawnić? 1

Elektroniczny obieg dokumentów – jakie obszary można usprawnić?

4 grudnia 2024
Taśma pakowa – jak dobrać ją do branży, w której działasz? 2

Taśma pakowa – jak dobrać ją do branży, w której działasz?

24 czerwca 2024
Wielkie nadzieje w autonomicznych pojazdach 3

Wielkie nadzieje w autonomicznych pojazdach

3 czerwca 2024
Czy AI zmieni e-commerce na dobre Czy AI zmieni e-commerce na dobre 4

Czy AI zmieni e-commerce na dobre

13 kwietnia 2024
iPhone 15 czy iPhone 15 Pro – który model wybrać i dlaczego? 5

iPhone 15 czy iPhone 15 Pro – który model wybrać i dlaczego?

5 kwietnia 2024
Reklama zewnętrzna a sztuczna inteligencja. Jakie są szanse i zagrożenia? 6

Reklama zewnętrzna a sztuczna inteligencja. Jakie są szanse i zagrożenia?

18 września 2023
Microsoft 365 (dawniej Office 365) – zwiększ efektywność swoich pracowników 7

Microsoft 365 (dawniej Office 365) – zwiększ efektywność swoich pracowników

4 września 2023

MARKETING

Słownik pojęć marketingowych – Kluczowe wskaźniki w digital marketingu Słownik pojęć marketingowych - Kluczowe wskaźniki w digital marketingu

Słownik pojęć marketingowych – Kluczowe wskaźniki w digital marketingu

16 grudnia 2024
Efektywne metody windykacji jako klucz do stabilności finansowej przedsiębiorstwa Efektywne metody windykacji jako klucz do stabilności finansowej przedsiębiorstwa

Efektywne metody windykacji jako klucz do stabilności finansowej przedsiębiorstwa

5 listopada 2024
Czym jest marketing internetowy? Sprawdź! Czym jest marketing internetowy? Sprawdź!

Czym jest marketing internetowy? Sprawdź!

5 listopada 2024
Wizualna Siła Brandingu: Oklejanie Witryn a Wizerunek Marki

Wizualna Siła Brandingu: Oklejanie Witryn a Wizerunek Marki

3 października 2024
Prognozy na nadchodzący rok. Czy polskie firmy będą inwestować w reklamę?

Prognozy na nadchodzący rok. Czy polskie firmy będą inwestować w reklamę?

26 stycznia 2024
Reklama w… pociągu? Sprawdź, jak ją wykorzystać do promocji swojej marki

Reklama w… pociągu? Sprawdź, jak ją wykorzystać do promocji swojej marki

29 czerwca 2023

Masz pytania lub propozycję współpracy?

Skontaktuj się z nami:

redakcja@interactive-progress.pl

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

Sezon pszczelarski w Polsce – od pszczół do słoików BiznesHandelPrzemysł
Geopolityczne wyzwania kontra optymizm biznesu – wyniki najnowszego badania BiznesPolityka
Podróżuj inteligentnie i komfortowo: odkryj świat Empty Legs i wynajmu prywatnych samolotów BiznesInformacjeLotnictwoPodróże
System Zarządzania Jakością jako klucz do sukcesu Twojej firmy Biznes
KATEGORIE
  • Gospodarka
  • Finanse
  • Nieruchomości
  • Polityka
  • Informacje
INFORMACJE
  • Kontakt
  • Polityka cookies
  • Polityka prywatności
Partnerzy
  • Sklep Krauz
  • autobi.pl
Dane kontaktowe
  • redakcja@interactive-progress.pl

Wszelkie prawa zastrzeżone © Interactive Progress
Design by AF themes