Skip to content
Rynki od TradingView
Interactive Progress

Interactive Progress

Gospodarka, finanse, wydarzenia, biznes i technologia

Primary Menu
  • GospodarkaInformacje o firmach i gospodarkach z polski i świata.
  • Technologia
  • Finanse
  • Nieruchomości
  • Informacje
  • Polityka
  • FB
  • Home
  • Przemysł
  • Zastanawiasz się, jak udoskonalić opakowania produktów? Sprawdź!
  • Przemysł

Zastanawiasz się, jak udoskonalić opakowania produktów? Sprawdź!

Redaktor 20 grudnia 2023 2 min read

Etykiety samoprzylepne

Zacznijmy od najpopularniejszego typu oznaczeń, jaki spotykamy we współczesnych zakładach produkcyjnych. Nośniki informacyjne z warstwą kleju świetnie sprawdzają się jako element wyróżniający i znakujący w wyrobach z różnych branż. Etykiety samoprzylepne często są podstawowym znacznikiem kosmetyków, artykułów żywnościowych i przedmiotów z tworzyw sztucznych. Łatwość aplikacji idzie tutaj w parze z wytrzymałością i niskim kosztem wytwarzania.

Odwiedź wybraną drukarnię i zamów personalizowaną serię wydruków gotowych do przyklejenia na dowolną powierzchnię. W ten sposób zyskasz szybki i skuteczny system ułatwiający identyfikację towaru na linii wytwórczej.

Etykiety shrink sleeve

Chcesz poprawić jakość swoich opakowań i uczynić je atrakcyjnymi dla konsumentów? Etykiety samoprzylepne to dopiero początek długiej listy akcesoriów, dzięki którym zapewnisz unikalność i rozpoznawalność swoim wyrobom. Zajmujesz się produkcją kosmetyków, alkoholi, nabiału, soków lub kawy? Gotowe produkty spożywcze umieszczasz w słoikach lub pudełkach o niestandardowym kształcie? Postaw na opcję shrink sleeve, a Twoje opakowanie zostanie szczelnie pokryte termokurczliwym rękawem z naniesioną grafiką.

W przeciwieństwie do etykiet samoprzylepnych, produkty shrink sleeve pozwalają na zastosowanie ich przy niemal każdym rodzaju opakowań. Świetnie sprawdzą się w przypadku pojemników szklanych, którym zapewniają dodatkową ochronę przed uszkodzeniami mechanicznymi. Wysoka odporność na ścieranie wynika z faktu, że drukarnia etykiet termokurczliwych zawsze wykonuje nadruk od wewnętrznej strony folii. W ten sposób zabezpiecza elementy graficzne przed zniszczeniem w trakcie czynności transportowych.

Etykiety peel-off

Zależy Ci na estetyce opakowania? Chcesz poprawić organizację informacji nanoszonych na produkt i przekazać klientowi szczegółową instrukcję użytkowania? Sprawdź zalety samoprzylepnych etykiet peel-off, jakie przygotuje dla Ciebie profesjonalna drukarnia.

W tym systemie znakowań na uwagę zasługuje dodatkowa powierzchnia, którą możesz wykorzystać do umieszczenia ważnych informacji. Rozwiązania typu peel-off doskonale sprawdzają się w przypadku niewielkich produktów, gdzie dotychczasowe ograniczenia przestrzenne uniemożliwiały połączenie kompleksowości i atrakcyjności graficznej elementów znakujących.

Szukasz firmy, która zrealizuje dla Ciebie zamówienie na systemy oznakowania wyrobów? Poszukujesz rozwiązań samoprzylepnych, peel-off lub shrink sleeve? Zapoznaj się z ofertą drukarni A-Z Color, która wykonuje zlecenia we własnym parku maszynowym. Wejdź na stronę www.azcolor.pl i skontaktuj się ze specjalistami ds. obsługi klienta, a otrzymasz personalizowany plan działania zgodny z Twoimi potrzebami.

Tagi: drukarnia etykiety opakowania polecane produkty

Kontynuuj czytanie

Poprzedni: Optymalizacja systemów rurociągów za pomocą specjalistycznych obejm do rur: Praktyczne porady
Kolejny: Etyka inwestowania w przemyśle zbrojeniowym – dylematy moralne i wybory inwestycyjne

Powiązane treści

Sezon pszczelarski w Polsce – od pszczół do słoików
3 min read
  • Artykuł partnera
  • Biznes
  • Handel
  • Przemysł

Sezon pszczelarski w Polsce – od pszczół do słoików

14 maja 2025
Międzynarodowy koncern inwestuje w fabrykę w Machnaczu
3 min read
  • inwestycje
  • Przemysł

Międzynarodowy koncern inwestuje w fabrykę w Machnaczu

15 października 2024
Taśma pakowa – jak dobrać ją do branży, w której działasz?
3 min read
  • Informacje
  • Przemysł
  • Reklama
  • Technologia

Taśma pakowa – jak dobrać ją do branży, w której działasz?

24 czerwca 2024

TECHNOLOGIA

Elektroniczny obieg dokumentów – jakie obszary można usprawnić? Elektroniczny obieg dokumentów - jakie obszary można usprawnić? 1

Elektroniczny obieg dokumentów – jakie obszary można usprawnić?

4 grudnia 2024
Taśma pakowa – jak dobrać ją do branży, w której działasz? 2

Taśma pakowa – jak dobrać ją do branży, w której działasz?

24 czerwca 2024
Wielkie nadzieje w autonomicznych pojazdach 3

Wielkie nadzieje w autonomicznych pojazdach

3 czerwca 2024
Czy AI zmieni e-commerce na dobre Czy AI zmieni e-commerce na dobre 4

Czy AI zmieni e-commerce na dobre

13 kwietnia 2024
iPhone 15 czy iPhone 15 Pro – który model wybrać i dlaczego? 5

iPhone 15 czy iPhone 15 Pro – który model wybrać i dlaczego?

5 kwietnia 2024
Reklama zewnętrzna a sztuczna inteligencja. Jakie są szanse i zagrożenia? 6

Reklama zewnętrzna a sztuczna inteligencja. Jakie są szanse i zagrożenia?

18 września 2023
Microsoft 365 (dawniej Office 365) – zwiększ efektywność swoich pracowników 7

Microsoft 365 (dawniej Office 365) – zwiększ efektywność swoich pracowników

4 września 2023

MARKETING

Słownik pojęć marketingowych – Kluczowe wskaźniki w digital marketingu Słownik pojęć marketingowych - Kluczowe wskaźniki w digital marketingu

Słownik pojęć marketingowych – Kluczowe wskaźniki w digital marketingu

16 grudnia 2024
Efektywne metody windykacji jako klucz do stabilności finansowej przedsiębiorstwa Efektywne metody windykacji jako klucz do stabilności finansowej przedsiębiorstwa

Efektywne metody windykacji jako klucz do stabilności finansowej przedsiębiorstwa

5 listopada 2024
Czym jest marketing internetowy? Sprawdź! Czym jest marketing internetowy? Sprawdź!

Czym jest marketing internetowy? Sprawdź!

5 listopada 2024
Wizualna Siła Brandingu: Oklejanie Witryn a Wizerunek Marki

Wizualna Siła Brandingu: Oklejanie Witryn a Wizerunek Marki

3 października 2024
Prognozy na nadchodzący rok. Czy polskie firmy będą inwestować w reklamę?

Prognozy na nadchodzący rok. Czy polskie firmy będą inwestować w reklamę?

26 stycznia 2024
Reklama w… pociągu? Sprawdź, jak ją wykorzystać do promocji swojej marki

Reklama w… pociągu? Sprawdź, jak ją wykorzystać do promocji swojej marki

29 czerwca 2023

Masz pytania lub propozycję współpracy?

Skontaktuj się z nami:

redakcja@interactive-progress.pl

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

Sezon pszczelarski w Polsce – od pszczół do słoików BiznesHandelPrzemysł
Geopolityczne wyzwania kontra optymizm biznesu – wyniki najnowszego badania BiznesPolityka
Podróżuj inteligentnie i komfortowo: odkryj świat Empty Legs i wynajmu prywatnych samolotów BiznesInformacjeLotnictwoPodróże
System Zarządzania Jakością jako klucz do sukcesu Twojej firmy Biznes
KATEGORIE
  • Gospodarka
  • Finanse
  • Nieruchomości
  • Polityka
  • Informacje
INFORMACJE
  • Kontakt
  • Polityka cookies
  • Polityka prywatności
Partnerzy
  • Sklep Krauz
  • autobi.pl
Dane kontaktowe
  • redakcja@interactive-progress.pl

Wszelkie prawa zastrzeżone © Interactive Progress
Design by AF themes