Skip to content
Rynki od TradingView
Interactive Progress

Interactive Progress

Gospodarka, finanse, wydarzenia, biznes i technologia

Primary Menu
  • GospodarkaInformacje o firmach i gospodarkach z polski i świata.
  • Technologia
  • Finanse
  • Nieruchomości
  • Informacje
  • Polityka
  • FB
  • Home
  • Artykuł partnera
  • Projektowanie Produktu: Tworzenie Koncepcji, które Zmieniają Świat
  • Artykuł partnera
  • Biznes
  • Innowacje
  • IT
  • Marketing

Projektowanie Produktu: Tworzenie Koncepcji, które Zmieniają Świat

Redaktor 26 czerwca 2023 3 min read

Współczesny rynek aplikacji mobilnych to miejsce, w którym trzeba się wyróżnić. Najłatwiej jest zrobić to za pomocą funkcjonalności, które są nie tylko praktyczne, ale i intuicyjne. Jak to osiągnąć? Jeżeli chcesz dowiedzieć się na ten temat więcej, koniecznie zapoznaj się z naszym artykułem. Przygotowaliśmy poradnik, który zwiększy szanse na sukces dla Twojego produktu! 

Projektowanie produktu mobilnego – stawiaj na UX 

Potrzeby użytkownika to jeden z najważniejszych czynników, jakie należy wziąć pod uwagę, decydując się na projektowanie produktu na rynek mobilny. Aplikacja dopasowana do oczekiwań odbiorcy gwarantuje jego zadowolenie, a to przekłada się bezpośrednio nie tylko na konwersję i wyniki sprzedażowe, ale także na budowanie lojalności względem Twojej marki.

Projektowanie produktu z uwzględnieniem UX pozwala także na wczesne wyeliminowanie błędów i niepożądanych elementów w aplikacji. Dzięki temu, kiedy jest ona ostatecznie opublikowana, generuje mniej zwrotów oraz zgłoszeń i raportów o błędach. 

Pozytywne doświadczenia użytkowników pozwalają również na pozytywne wyróżnienie się na tle konkurencji. Dobre UX zwiększa retencyjność odbiorców i angażuje ich na dłużej. Dzięki temu nie mają potrzeby szukania innych alternatyw na rynku i nie rezygnują z już używanego produktu. 

Projektowanie produktu – jak wygląda proces?

Tworzenie aplikacji z uwzględnieniem potrzeb użytkownika jest złożonym procesem. Tak naprawdę zaczyna się już na etapie pomysłu i wstępnych konsultacji. Pierwszym co należy zrobić, decydując się na projektowanie produktu, jest określenie jego grupy docelowej. 

Następny krok to stworzenie makiety UX, która będzie służyć do testowania wszystkich funkcjonalności. Testy należy przeprowadzać na grupie realnych użytkowników, którzy będą mogli wyrazić opinie co do przydatności danych opcji oraz łatwości ich obsługi. 

Podobnie trzeba postąpić w przypadku UI. Projektowanie produktu z użytecznym interfejsem zakłada minimalizm i przejrzystość. Wszystkie możliwości muszą być łatwe do odnalezienia nawet przez użytkowników bez doświadczenia.

Wszystkie obserwacje i analizy służą wdrożeniu niezbędnych zmian, zlikwidowaniu niepotrzebnych funkcji i ulepszeniu pozostałych elementów aplikacji jeszcze przed jej publikacją. Pozwala to na osiągnięcie ostatecznego prototypu dopracowanego pod kątem doświadczeń użytkownika. Chcesz dowiedzieć się więcej? Sprawdź projektowanie produktu Appchance!

Komu zlecić projektowanie produktu? 

Proces związany z tworzeniem aplikacji mobilnej jest skomplikowany i wymagający. Wszystko to sprawia, że warto zabrać się za projektowanie produktu, współpracując z firmą, która specjalizuje się w tego typu zadaniach. 

Najlepszym wyborem jest firma tworząca aplikacje mobilne Appchance. To marka z dużym doświadczeniem i zasobami umożliwiającymi przeprowadzenie profesjonalnych badań oraz wdrożenie do produktu najnowszych technologii. Współpracują z nią ogólnopolskie firmy takie jak x-com, Apart czy Polo Market. 

Koniecznie zapoznaj się z ich pełną ofertą i przekonaj się, że zaprojektowanie produktu na najwyższym poziomie jest na wyciągnięcie ręki! 

Tagi: polecane produkt projektowanie UI ux

Kontynuuj czytanie

Poprzedni: Projektowanie Produktu: Tworzenie Koncepcji, które Zmieniają Świat
Kolejny: Idea Money zmienia się w FaktorOne

Powiązane treści

Agencja eventowa a marketing marki – jak eventy wspierają budowanie wizerunku? Agencja eventowa a marketing marki – jak eventy wspierają budowanie wizerunku?
17 min read
  • Eventy
  • Marketing

Agencja eventowa a marketing marki – jak eventy wspierają budowanie wizerunku?

9 czerwca 2025
Sezon pszczelarski w Polsce – od pszczół do słoików
3 min read
  • Artykuł partnera
  • Biznes
  • Handel
  • Przemysł

Sezon pszczelarski w Polsce – od pszczół do słoików

14 maja 2025
Geopolityczne wyzwania kontra optymizm biznesu – wyniki najnowszego badania
3 min read
  • Biznes
  • Polityka

Geopolityczne wyzwania kontra optymizm biznesu – wyniki najnowszego badania

13 maja 2025

TECHNOLOGIA

Elektroniczny obieg dokumentów – jakie obszary można usprawnić? Elektroniczny obieg dokumentów - jakie obszary można usprawnić? 1

Elektroniczny obieg dokumentów – jakie obszary można usprawnić?

4 grudnia 2024
Taśma pakowa – jak dobrać ją do branży, w której działasz? 2

Taśma pakowa – jak dobrać ją do branży, w której działasz?

24 czerwca 2024
Wielkie nadzieje w autonomicznych pojazdach 3

Wielkie nadzieje w autonomicznych pojazdach

3 czerwca 2024
Czy AI zmieni e-commerce na dobre Czy AI zmieni e-commerce na dobre 4

Czy AI zmieni e-commerce na dobre

13 kwietnia 2024
iPhone 15 czy iPhone 15 Pro – który model wybrać i dlaczego? 5

iPhone 15 czy iPhone 15 Pro – który model wybrać i dlaczego?

5 kwietnia 2024
Reklama zewnętrzna a sztuczna inteligencja. Jakie są szanse i zagrożenia? 6

Reklama zewnętrzna a sztuczna inteligencja. Jakie są szanse i zagrożenia?

18 września 2023
Microsoft 365 (dawniej Office 365) – zwiększ efektywność swoich pracowników 7

Microsoft 365 (dawniej Office 365) – zwiększ efektywność swoich pracowników

4 września 2023

MARKETING

Agencja eventowa a marketing marki – jak eventy wspierają budowanie wizerunku? Agencja eventowa a marketing marki – jak eventy wspierają budowanie wizerunku?

Agencja eventowa a marketing marki – jak eventy wspierają budowanie wizerunku?

9 czerwca 2025
Słownik pojęć marketingowych – Kluczowe wskaźniki w digital marketingu Słownik pojęć marketingowych - Kluczowe wskaźniki w digital marketingu

Słownik pojęć marketingowych – Kluczowe wskaźniki w digital marketingu

16 grudnia 2024
Efektywne metody windykacji jako klucz do stabilności finansowej przedsiębiorstwa Efektywne metody windykacji jako klucz do stabilności finansowej przedsiębiorstwa

Efektywne metody windykacji jako klucz do stabilności finansowej przedsiębiorstwa

5 listopada 2024
Czym jest marketing internetowy? Sprawdź! Czym jest marketing internetowy? Sprawdź!

Czym jest marketing internetowy? Sprawdź!

5 listopada 2024
Wizualna Siła Brandingu: Oklejanie Witryn a Wizerunek Marki

Wizualna Siła Brandingu: Oklejanie Witryn a Wizerunek Marki

3 października 2024
Prognozy na nadchodzący rok. Czy polskie firmy będą inwestować w reklamę?

Prognozy na nadchodzący rok. Czy polskie firmy będą inwestować w reklamę?

26 stycznia 2024

Masz pytania lub propozycję współpracy?

Skontaktuj się z nami:

redakcja@interactive-progress.pl

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

Agencja eventowa a marketing marki – jak eventy wspierają budowanie wizerunku? EventyMarketing
Jak działa nowoczesna hurtownia butelek i słoików – automatyzacje ekologiaInformacjePrzemysł
Sezon pszczelarski w Polsce – od pszczół do słoików BiznesHandelPrzemysł
Geopolityczne wyzwania kontra optymizm biznesu – wyniki najnowszego badania BiznesPolityka
KATEGORIE
  • Gospodarka
  • Finanse
  • Nieruchomości
  • Polityka
  • Informacje
INFORMACJE
  • Kontakt
  • Polityka cookies
  • Polityka prywatności
Partnerzy
  • Sklep Krauz
  • autobi.pl
Dane kontaktowe
  • redakcja@interactive-progress.pl

Wszelkie prawa zastrzeżone © Interactive Progress
Design by AF themes